Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerimizin ihtiyaçlarını tam olarak anlamak, geniş bir bakış açısıyla değerlendirerek yanıtlamak ve sürekli müşteri odaklı yaşamak stratejimizin ve kültürümüzün bir parçasıdır.

Her toplantiya şu sorulari sorarak başlayın:

Müşterimiz kim?
Onun ihtiyaçlarını belirlemek için ne yaptık?
Hedeflerimize – ya da onların hedeflerine – odaklandık mi?

İnsana Saygı

Insan faktörünün Nova’nın başarasının temelini olusturduğunun bilincindeyiz. Çalışanlarımız arasindaki farklılıkları bir güç kaynağı olarak değerlendiriyor, Nova kurulduğundan beri çalışanlarına her koşulda saygı göstermiş ve deger vermiş olmasından dolayı gurur duyuyoruz…

Aşağıdaki soruları sorarak kendinizi sınayın:

Farkli stilleri ve bakis açılarını yalnızca anlamakla kalmayıp kabul etmeye de çalışıyor muyuz?
Birbirimize karşı açık ve yapıcı davranıyor muyuz?

Topluma Saygı

İçinde yaşadığımız toplumun ayrılmaz bir parçası ve katılımcı üyesiyiz. Toplumun ihtiyaçlarına duyarlıyız.

Çalışmalarımızı yürüttüğümüz her yerde aşağıdaki unsurları göz önünde bulundurun:

İçinde yaşadığımız toplumun bizim karşılayabileceğimiz gereksinimleri nelerdir?
İçinde yaşadığımız toplumun gelişmesine ve refahının artmasina yardımcı olmak için insanımızı ve yetkinliklerimizi nasıl kullanabiliriz?

İşbirliği ve Takım Çalışması

Başarılı bir şirket olmak, müsterilerimizin değişen ihtiyaçlarını karşılamak için organizasyonel ve coğrafi sınırları aşarak birlikte çalışmamızın gerekliliğinin farkındayız..

Birbirinize su soruları sorun:

Doğru zamanda doğru kişileri işin içine dahil ediyor muyuz?
Bir kararı uygularken birlikte hareket ediyor muyuz?

Performans

Performansımızı sürekli geliştirmek için çalışırız. Bir işi yapmaya karar verdigimizde, o işi mümkün olan en iyi, en dogru, en verimli şekilde ve zamanında tamamlariz. O işi bir dahaki sefere daha iyi yapmanin yollarını ararız.

Aşağıdaki soruları sorarak birbiriniz için zorlayıcı güç oluşturun:

Girişimci gibi davranıyor muyuz?
Işimizde her gün ilerleme göstermeyi bir yaşam biçimi haline getiriyor muyuz?
En yüksek degeri sağlayan girişimlerin peşinden gidiyor muyuz?
Sorumluluklarımızı biliyor ve hatalarımızdan ders alıyor muyuz?

Liderlik

Liderlerimizin bilgiyi paylaşarak ve üstün bireysel çabayı ödüllendirerek takılarındaki çalişanlarımıza güç verdiklerine ve önlerini açtıklarina inanıyoruz. Kuruluşumuzun her düzeyinde liderlik için fırsat sağlamayı hedefliyoruz.

Birbirinize şu soruları sorun:

Mevcut durumu ve şartları iyileştirmek üzere sürekli olarak çaba gösteriyor muyuz?
Performans konusunda itici güç rolünü üstleniyor muyuz?
Görmek istediğimiz davranişlara model oluşturuyor muyuz?

Dürüstlük ve Bütünlük

Insan sağliğina önem verir, yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmalarımızda en yüksek etik standartları ve kalite anlayışını ilke ediniriz.

Her işe şu soruları sorarak başlayın:

Elde ettiğimiz sonuçlara nasıl ulaştiğımızı gururla açıklayabilir miyiz?
Doğru şeyi, doğru şekilde mi yapıyoruz?

Kalite

Nova çalışanlarının yaptığı her işte ve tüm değerlerimizde kalite esastır. Dünyanın her yerinde kaliteli sağlik hizmeti sunmak en önemli amaçlarımızdan biridir. İş yapış yöntemlerimiz ve süreçlerimiz paydaslarımızın beklentilerinin üzerinde kaliteli sonuçlar almamızı sağlayacak şekilde tasarlanmıştır.

Her projeye aşağıdaki soruları sorarak baslayın ve bitirin:

Yaptiğimiz her işi daha iyi yapmak için nasıl bir çaba gösteriyoruz?
Anne-babamiz, çocuklarımız, arkadaslarımız ya da komsularımız ilaçlarımızı kullandığında içimiz rahat olur mu?

Yenilikçilik

Yenilikçilik, sektördeki farklılığımızı, başarımızı, karlılığımızı, gelişmemizi ve lider konumumuzu sürdürmenin temelidir.

Her işe şu soruları sorarak başlayın:

Bu işi yapmanın daha iyi bir yolu var mı?
O yolu ilk keşfeden biz mi olacağız?
İşimizin her alanında yenilikçi olmayı hedefliyor muyuz?